Zapisz się na newsletter
Powrót

CZARNY KOLOR W BIZNESIE

6 maja 2017

W moim kolejnym artykule na portalu Personal Branding Polska poruszam kwestię zastosowania koloru czarnego, z uwzględnieniem sytuacji biznesowych.

Czerń w biznesie

Czarny kolor w biznesie

Najbardziej uniwersalnym kolorem w biznesie jest czarny. Czyżby? Kolor czarny jest barwą, której nadajemy niezwykłe znaczenie mówiąc, że ma właściwości wyszczuplające, pasuje każdemu i jest uniwersalna, ponieważ jest odpowiednia na każdą  okazję. Nic bardziej mylnego.

Wciąż spotykam się z opinią, że gdy mężczyzna kupuje sobie garnitur, który ma być jedynym, powinien być właśnie w kolorze czarnym. Ta opinia jest błędna przede wszystkim dlatego, że wbrew obiegowej opinii, ten kolor garnituru zarezerwowany jest wyłącznie na okazje wieczorowe i na pogrzeby. Czerń jest z jednej strony kolorem eleganckim, często określa się go jako stylowy, ale z drugiej bywa zbyt poważny kojarząc się ze smutkiem i żałobą. Trudno go więc nazwać uniwersalnym.

Cały artykuł przeczytasz tutaj.

Basia Józefiak - Stylista Poznań

Może zainteresuje Cię również:

Budowanie marki osobistej: dlaczego warto skorzystać z pomocy stylisty?

Kolor biały – znaczenie, łączenie, zastosowanie

Czy masz odwagę w modzie

Komentarze:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

PREZENT ŚWIĄTECZNY Czytaj więcej