Zapisz się na newsletter
Powrót

SPOTKANIE ZE STYLISTKĄ – WYWIAD

14 lipca 2016

 

Z Dominiką Maciejak ze Skillpoint poznałyśmy się niedawno i miała okazję widzieć mnie “w akcji” szkoleniowej. Wtedy właśnie zrodził się jej pomysł, by porozmawiać m. in. o cechach dobrego sprzedawcy, doświadczeniach zakupowych oraz roli personal shoppingu w handlu i customer experience.

Bez tytułu2

Personal shopper to funkcja, która świetnie kreuje doskonałe customer experience. Kiedy poznałam Basię, od razu pomyślałam o tym, że to, o czym opowiada na swoich szkoleniach musi pojawić się na moim blogu. Cieszę się, że Basia Józefiak – doskonała stylistka, specjalistka od wizerunku i personal shopperka dała się namówić na rozmowę. Co z niej wynikło? Przeczytajcie.

 

Jak ważny jest wizerunek personelu w budowaniu pozytywnego customer experience w sklepie?

Gdy myślę o wizerunku personelu w kontekście pozytywnego customer experience przed oczami mam ludzi o wysokiej kulturze osobistej, umiejących nawiązać kontakt z klientem w sposób nienachalny oraz dbających o swój własny wygląd tak, by być wizytówką marki, dla której pracują oraz swoich własnych umiejętności z zakresu stylizacji. Oczywiście inny wizerunek tworzyć będą pracownicy wysokiej klasy butików, a inną marek sieciowych, jednak zawsze powinno to być spójne z filozofią marki i nigdy nie zgodzę się z dość powszechną opinią, że sprzedawcą może być każdy. Niestety z punktu widzenia nie tylko stylistki, która chodzi po sklepach z klientami, ale również klientki mogę powiedzieć, że takie podejście jest częste. A przecież wizerunek personelu wspiera komunikat marki, zatem jest niezwykle ważny.

Czytaj dalej…

 

Może zainteresuje Cię jeszcze:

10 powodów, by pójść na zakupy ze stylistką

Kim jest personal shopper

Z wizytą u brafitterki

Komentarze:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

WARSZTATY ONLINE ZA 39 ZŁ!!! Czytaj więcej