Zapisz się na newsletter
Powrót
Zakupy ze stylistką - Poznań

Kurs stylizacji

DWUDNIOWY KURS DLA STYLISTÓW “PERSONAL SHOPPER W PRAKTYCE” – ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

Program dwudniowy kursu stylizacji odbywa się wg. proponowanego programu, jednak tryb indywidualny pozwala na ułożenie go zgodnie z potrzebami uczestnika również z możliwością rozszerzenia kursu o trzeci dzień.

KURS STYLIZACJI “PERSONAL SHOPPER” – PROGRAM

I DZIEŃ – 8 godzin (w tym przerwa kawowa i przerwa na lunch)

Podstawowa wiedza stylisty:

  • rodzaje sylwetek damskich i męskich, definiowanie kształtu i proporcji
  • moc wzorów i dodatków
  • typy urody i dobór odpowiedniej kolorystyki
  • łączenie barw dla uzyskania różnych efektów stylizacyjnych

Kreowanie wizerunku klienta:

  • budowanie wizerunku w oparciu o autorską metodę 7 KROKÓW
  • kompromis między gustem klienta a wiedzą eksperta
  • garderoba kapsułowa w planowaniu wizerunku klienta

Elementy dress code’u:

  • rodzaje dress code’u
  • wykorzystanie zasad w różnych sytuacjach zawodowych klienta
  • błędy towarzyszące kreowaniu zawodowego wizerunku

Praca personal shoppera:

  • różnica między osobistą stylizacją a stylizacją modową
  • zdobywanie niezbędnych informacji o kliencie i indywidualne podejście do różnych osobowości
  • przebieg przeglądu garderoby m.in.: selekcja ubrań, tworzenie nowych zestawów, sposoby utrwalania informacji, ocenianie klienta
  • przebieg wspólnych zakupów m.in.: wybór odpowiednich sklepów, efektywne poszukiwanie odpowiednich rzeczy, recepta na zachwycenie klienta od razu w przymierzalni, błędy w trakcie spotkania
  • komunikowanie negatywnych dla klienta informacji
  • jakość a budżet – dopasowanie priorytetów do możliwości klienta

II DZIEŃ – 6 godzin (w tym przerwa kawowa)

Ćwiczenia praktyczne w galerii handlowej w tym praktyka z potencjalnym klientem.

DODATKOWE ZAGADNIENIA, KTÓRE MOGĄ ZOSTAĆ WŁĄCZONE DO PROGRAMU KURSU STYLISTY:

  • rozwinięcie analizy kolorystycznej z większą ilością ćwiczeń
  • dress code i jego szczegółowe dopasowanie do sylwetki, typu kolorystycznego, zawodu oraz charakteru klienta
  • wystąpienia publiczne i medialne – o co zadbać, by klient zaprezentował się nienagannie
  • zmieniające się trendy a kreowanie wizerunku (analiza wybranych trendów w stosunku do kreacji klientów)
  • personal shopping jako biznes: niezbędne narzędzia komunikacji z potencjalnym klientem, tworzenie strony internetowej, kanałów social media i portfolio, określanie cen

Koszt 2 200 zł (możliwość rozłożenia płatności na raty), w tym otrzymujesz:

  • naukę z doświadczoną stylistką w wersji “jeden na jeden”
  • program ułożony specjalnie dla Ciebie
  • materiały szkoleniowe
  • lunch i przerwy kawowe
  • lista linków i lektur, które warto znać
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • wsparcie merytoryczne po ukończeniu szkolenia

Skontaktuj się ze mną, wybierz program i ustal termin kursu

Pokaż więcej

Warsztaty "Pełny remanent wizerunku" dla kobiet Czytaj więcej